Post by atmiccodernya on Feb 7, 2022 17:14:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Phone Case DIY ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Phone Case DIY IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ upplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Phone Case DIY 2022 version ▞▞▞
Liten platt UV-skrivare 3D Embossed Phone Case DIY ...
Jag gillar den här appen eftersom den får mig att känna mig lugn när jag är orolig men jag ger den bara fyra stjärnor eftersom det bara finns en anledning är att limmet på den fortsätter att vibrera och det finns massor av tillägger Sofia Edney
den är verkligen jättefin och jag älskar färgerna
Toppenish bh spel Love Love
Jätte roligt spel för dom pyssliga och dom som gillar att måla. 👍👍👍👍👍💗💗
Olixar Carbon Fibre case is a perfect choice for those who need both the looks and protection! A flexible TPU material is paired with an eye-catching carbon
Ett av de bästa spelen jag har. Så varför inte 5 stjärnor? 1. Massor av annonser men inte så mycket. 2. Marmorn fungerar inte ens för mig. Bra spel förutom det, rekommenderar det definitivt🙂
Jag hade det och blev av med det men jag fick det igen eftersom det såg roligt ut att spela jag spelar det just nu och det är så roligt och tillfredsställande BYE Skaffa det här spelet lol eller konsekvenser BYEEEE!!! 😂
det här spelet är roligt men det finns många tillägg men hur som helst är det väldigt roligt plzzzzzz skaffa det här spelet det är värt det!
Annonserna är sååååå irriterande 😡😡😡😡
Det är anständigt, men jag önskar att det fanns mindre eftersläpning, jag kunde inte fokusera på spelet utan att det släpar varje gång du sätter på limmet eller något. Ibland slutar det att släpa mellan "övergångs"-delarna men överlag var det inte dåligt. Jag önskar att eftersläpningen skulle sluta, jag hoppas verkligen att det finns fler färger som inte är bra, ljusa och något i ansiktet. Jag skulle vilja se fler förbättringar i det här spelet i framtiden, men det kommer troligen inte att bli mycket förbättringar.
Helt okej men lite lång tråkigt
Kul och coolt MEN SÅ MÅNGA ANNONSER! Jag fortsätter bara att försöka spraya telefonen och det är ungefär 3-4 annonser! Vänligen fixa detta!
Vi hjälper dig att ladda ner och installera Phone Case DIY på din dator i 4 enkla steg.
mycket bra Jag gillar det här spelet Jag vill ge 100 stjärnor men det finns bara 5 stjärnor. Alla människor borde ladda det här spelet ........................ .Tack 👌
Den har inte så mycket saker
Det här spelet är ganska roligt och väldigt underhållande, jag gillar att det finns VIP-kunder och att du kan tjäna extra mycket av dem. Anledningen till att jag gav 5 är för att det finns för många annonser och det behöver bli fler uppdateringar eftersom det kan bli tråkigt efter ett tag. Men jag rekommenderar! ❤️
Helt ok för mig 🧁
Så himla kul att färga mobilskal
Galna labbappar suger. Det fryser hela tiden
Först är detta spel ganska kul men man tröttnar fort...
Butik Self Adhesive Stickers For Phone Case Decoration - Diy Decal Art Crystal(Pink). En av många artiklar som finns tillgängliga från vår Dekorativa
Om du pratar om spelet är det fantastiskt men så många tillägg Och jag gillar inte spel med stora tillägg och det krävs så mycket för att få fler omslag, färger etc.
2 stjärnor! Jag älskar spelet, jag gillar bara inte att jag inte kan ta mig förbi nivån eftersom annonser hela tiden dyker upp och jävla saker kommer inte ens att laddas så jag är på en tom skärm i 10 minuter!
För många annonser. Du gör en sak och en annons, det är roligt, men för mycket annonser, och det är frustrerande så jag avinstallerar. Ladda inte ner det är inte värt det.
Det här spelet är roligt måste jag erkänna. Nåväl, SKULLE vara kul!! Det skulle vara en stor tidsmördare om det inte var så här glitchy eller laggy. Jag är på min surfplatta och den är så glitchy eftersom jag inte ens kan komma åt föna och dekorationerna. Sprayfärgen är liksom det enda jag kan göra och även det är så laggy Sammantaget skulle det här spelet förmodligen vara lämpligt för barn i alla åldrar. Är dock inte helt säker på annonserna. Jag tror att det här spelet har alldeles för många av dem, så ditt barn kan stöta på något.
Det låter mig inte spela, bara kraschar
Först är det riktigt laggigt, och när jag lägger till en nyckelring i ett telefonfodral för VIP-kunden, finns det där när du vill välja nyckelringar fortfarande, och jag kan inte göra någonting istället för att avsluta spelet. Jag hoppas att du kan fixa dessa.
Själva spelet är bra men som varje sekund finns det ett tillägg. Och när du väl kommer ut ur tillägget får du in ett nytt
Jag älskar det, det är så bra. Men förra gången jag spelade det var det fel och jag är glad att de fixade det!
Android-Applikation Phone Case DIY Utvecklad Av Crazy Labs by TabTale Listas Under Kategori Simulator. Den Nuvarande Versionen Är 2.5.7 Släppt 2021-12-31.
8 DIY UNICORN PHONE CASES | Easy & Cute ... - YouTube
Unik DIY vattenflaska med en dubbel vägg plastfoder. Bärrem upptill. Används för hemmet, arbetet eller resor. Skickas inom 24 timmar under vardagar.
Geometry Dash World Árkádjátékok kpr
det är inte bra det är så många annonser varannan sekund jag rekommenderar inte det här spelet det är bara riktigt dåligt
Spel Princesses Diy Phone Case Design på nätet
🙄
Jag menar..Älskar det, men alla andra får annonser och det gör jag bara och ibland om jag vill låsa upp VIP-custimern står det "Annonsen är fortfarande inte klar ännu" Och jag är som...BRUH och jag gjorde kanintelefonen fall en gång och det fungerade...Men andra gånger-som VARJE ANNAN GÅNG låter det mig inte måla hälften av kaninöronen i hörnet av kaninörat. Och när jag målar kaninöronen med som alla saker jag låste upp så fungerade det ändå inte :/ Och glad påsk ALLA!
Det är ett trevligt spel men det har massor av paus.
Phone Case DIY ব্যাজ kepg
Det är ett bra spel men för många tillägg, till exempel när du försöker måla ditt telefonfodral, kommer det ett tillägg varannan sekund, men när du måste titta på ett tillägg för något finns det inget tillgängligt, på den ljusa sidan är det är lite kul och man får vara kreativ 🙂🤗😁 så det är inte illa.
Jag gillar det här spelet, det finns inte för många tillägg, det är lätt, jag har letat efter ett spel där jag bara kan koppla av och spela, det här är perfekt för mig😁
Det här spelet är mycket farligt och har en del sexuellt innehåll. När barnen leker ensamma dyker sexlekarna upp. Sedan när vi tittar på det går det över till normalt. Denna app bör polisanmälas för barnmisshandel och måste tas bort omedelbart.
för många annonser. riktigt irriterande
Så bra spel
Det här spelet är riktigt roligt men annonserna irriterar mig. Jag gav det en tvåa om du gjorde det inga annonser skulle jag ge det en femma ...................... ................
Jag älskar spelet men det är väldigt laggy som när jag trycker på spray eftersom jag måste göra det här med lim och det är väldigt irriterande och långsamt så om det inte var laggy skulle jag ge det fem stjärnor
8 totally cool phone case ideas inspired by the magical unicorn! ... 8 DIY UNICORN PHONE CASES | Easy ...
OMG detta är ett bra spel bara annonserna är problemet.
Phone Case DIY شبیهسازی asn
Många annonser
STOPP!!det här spelet bröt mitt Minecraft-spel!!varför spelar annonser ens roll!!!!!